27/ -09[Hundmöte lös]

God morgon.
Jag och Disa har kommit in från 1 timmas promenad, eller det var mest lek och spring. Helt slut är jag nu. Testade att bara leka med henne som Frida och Emelie har gjort, men det är ju helt omöjligt med en hund som springer 0-100 på 4 sekunder.
Vi var på åkern och lekte lite och så springer Disa skällandes mot öppningen för där gick två hundar. Jag var rolig och sprang åt andra hållet, hon vände sig om och sprang halvvägs men lika fort sprang hon mot hundarna.
Vilken tur att matte till hundarna var så supersnäll och förstod att jag tränade henne och hennes hundar var jätte snälla.
Öva mera. Önskar att såndan hundägare har en skylt på sig så man vet att man kan öva med dem.

Nu ska jag läsa min nya bok som jag fick i fredags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback