9/9 -09[666 om man vänder på det]

God morgon.
Jaha idag är jag ledig men är ändå uppe och jagar tuppaskrället.
Ska åka till Sara idag, det är väldigt nervöst nu, både för att inte somna på vägen eller köra fel och för att träffa en ny och se hur Disa bus uppför sig.
Våran fika blev klar nu på morgonen. Jag hoppas verkligen det kommer smaka bra för jag misslyckades med frostingen och kladdkakemuffinsen blev verkligen kladd. Den som överlever får berätta.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag vaknar till.

Hörs i morgon.

Glömde ringa/säga GRATTIS till stoffemannen som fyllde år igår. Mamma Linda hälsa honom från mig!

Kommentarer
Postat av: iDa & ReVo

De va så goda de måste du göra om snart igen..

Tack för en super mysig dag

Kram

2009-09-09 @ 23:26:14
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack själv!! Det var roligt att ni ville komma!

Hoppas du fick lite tips på hur du kn gå vidare med Disa i träningen. Men som jag sa så tror jag att hon är en hund som behöver lugn och inga hårda tag. Hon lyssnade super på mej när vi var ute och drog inte alls. Men jag hjälper dej gärna med mer tips om du vill. Bara att fråga på! Massa Kram

2009-09-10 @ 13:13:04
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback