3/4 -2010[Toppen]

God morgon.
Jag kom inte in på blogg.se igår, någon mer med det problemet eller är det bara våran dator som redan börjat påskfira?

Igår var ingen dag jag vill göra om. Jobbade 6-16 utan mat i magen. Inget bra för mig. När jag kom hem skrek jag på sambon, sen grät jag, sen flummade jag. Stackars min sambo, men han känner mig tillräckligt för att veta hur han ska ta hand om mig i den situationen. Gulle dig!


Så kände jag mig



Just nu spelas det hög musik (satan från ovan kommer väl ner snart, eller så gör hennes springpojkar det)
Ska ställa mig och diska den underbar högen som vi byggde igår, sen ska jag till Sara. VI ska åka med Sanna till Överlida.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback