1/12 -2010[Jobbstress]

Nu är det kaos på jobbet. Verkligen kaos.
Folk är sura och irriterade på varanda för ingenting. Vi går på varandra. Vi stressar som Hitlers armé. Arbetsskador till vänster, sjuka till höger. Ingen ro ingen vila.

Det finns tre stycken olika order.
- 2-4 (eller fler) pallar och utomlands
- 1-2 pallar
- små order och rest order


Just nu har jag hållt på med små ordrar i flera veckor och det handlar om en hel låda till endast en innerförpackning som vi måste packa om. Det tar tid ska jag säga. Och då kommer cheferna ut och blir sura för att vi ligger efter. Vi jobbar över och jobbar verkligen häcken av oss men till ingen nytta verkar det som.

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Haha menar du Patricks arbetsskada ;)

2010-12-01 @ 21:29:06
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Jonna

Petitesser jag vet; men hitlers armé var nog inte så stressade. Men man brukar säg att man stressar som en jude. Så jag skulle tro att hitlers armé jagade judarna så att dom stressade. Så med andra ord är du som judarna och dina chefer som hitler.

Ja så kan man nog säga.

2010-12-02 @ 13:44:15
Postat av: Freda

Helt rätt, petitesser ;)

2010-12-02 @ 19:36:39
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback