26/2 -2010[Att ta sig ur snön är en konst]

Jag och Emelie var ute med Nova innan och grejen är den att det är mycket mer snö här i Svenljunga än Falkenberg så det finns ett x antal höga snövallar att klättra över.
Vi högvalla busade jag och Nova bakom en snövall och jag fastnade och hade svårt att ta mig upp, men klarade det eftersom jag nu sitter här.

På vägen hit tog jag mig ett stopp i Holsljunga hos syster och skulle ut på altanen och fastnade med hela mitt ben i en snödriva och inne i huset stor syster och skrattar så tårarna sprutar. Jag tyckte inte det var fullt lika kul som hon.

Nu kom Mutti så nu ska vi springa.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det var JÄTTE ROLIGT!! Du såg så förvånad ut och så har du snö ända upp till höften. Ha ha ha ha

2010-02-27 @ 09:17:20
Postat av: madde

Usch Keligt när det är slaskigt:O



Tack för stavningen, ska komma ihåg det till nästa gång Walkietalkie:)

"gåendes pratandes;)"

2010-02-28 @ 16:19:10
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback