9/2 -2010[Tur i oturen]

Denna dagen har inte varit min bästa dag.
Det började på första stället, där skulle vi slänga en halvpall med julkulor. Jag tappade ut några hundra stycken som rullade runt i hela lagret.
På andra stället fick jag en p-bot. Under hela min tid jag jobbat där har jag aldrig fått någon bot.
På mitt sista ställe hade de haft inventering vilket betyder att allt godis på lager och ute i butiken var uppochner. Jag fick sortera om allt. Jag var väldigt frustrerad och förbannad, men att hålla på och sortera om lugnade ner mig.


När jag kom hem var Diana här och vi åt lite mat och kollade på tv, sen kollade jag mailen och fick ett från min lärare i Naturkunskapen. Jag fick G :D Halle-fucking-luhja!

Disa hälta har nu lagt sig betydligt, hennes tass är svullen men det börjar gå ner.

Kommentarer
Postat av: Alexandraida

Grattis till resiltatet.

Usch det lät inte roligt med hennes tass.

Hoppad det blir bättre.

2010-02-09 @ 17:34:52
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bra att det ordnade sig med godiset. Och grattis till G:et!!!

2010-02-09 @ 22:16:30
Postat av: mamma

vad roligt att pluggandet gav resultat

2010-02-10 @ 20:43:39
Postat av: Freda

Tackar :)

Ja men jag var väldigt sur när jag kom dit.

2010-02-11 @ 10:40:05
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback