13/1 -2010[Det är över nu]

Så skönt att det är över nu! Slippa tänka mer på det.
Men givetvis, bara för att jag var nervös, var det tvungen att strula först. Det började när jag kom ner till skolan och skulle sätta mig kom jag på att jag inte hade något suddi, men fick låna av en snäll tjej. När prövningsvakten skulle kolla närvaro listan var inte jag med och det innebar att mitt prov inte fanns där. TOPPEN!
De ringde min lärare och han kom, men innan jag fick sätta mig för att skriva fick jag springa till informationen och prata med dem om ett papper jag inte lämnat in och sen skulle jag leta upp min lärare igen och tillbaka till informationen. Lite för mycket på morgonen.


Jag gick tillbaka till salen och gjorde provet och det kändes så bra!
Det bara flöt på och jag kunde svara på allt utan att gissa. Nu håller jag tummarna och min lärare tyckte likadant som mig;)

Kommentarer
Postat av: mamma

det va ju skönt att allt gick bra till slut

2010-01-13 @ 14:59:38
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback