18/1 -2010[Slapp, slappare, jag]

God kväll på er.

Vad har ni missat? En jobbhelg och massa mys med min familj.
Jag jobbade lördag och söndag och det var väldans trevligt. Det var inte svårt att komma in i det och jag lärde mig rätt snabbt vilka som var vilka, iallafall unghästarna;) De var så nedrans söta och goa.


I söndags jobbade vi med Cecila och hon tog med sig Stich på lunchen och visade upp honom lite. Jag blev inte mindre sugen på att skaffa border collie.
Hon berättade även att hon håller på att utbilda sig till allmänenlydnads instruktör och jag och Emelie fick gärna vara hennes försökskaniner, eller ja främst Emelie då hon bor på rätt ställe.

Det var en anings svårt att ta sig upp i morses men det gick, jag och sambon la oss vid 21 igår och stensomnade så lite utvilad är man säkert.

Kommentarer
Postat av: DOGGYSTYLE

Sötaste Female!

2010-01-18 @ 18:54:26
URL: http://emeliehallberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback