2/1 -2010[Nyårsresumé]

God fortsättning allesammans.

Härligt med ett nytt årtionde framför oss. Det nya året har börjat sakta med säkret på rätt spår för mig iallafall.
Avgav ni några nyårslöften? Jag gav tre, får se hur bra jag följer dem.

Nyårsafton började med att vi åkte till värdparet, Martin och Sara, och efter någon timma började vi med förrätten, underbart god var den, toast med crabfischröra.
Varmrätten var inte dålig den heller, grillad fläskfilé med ungsstekta grönsaker. Vansinnigt gott.
Efterrätt blev tre olika glasstårtor, fanns inte mycket kvar av dem efter 30 min;)


Alla blev mätta och glada och snabbt blev det tolvslaget. Vi gick ut och fick se en hejdundrandes show, inte bara av våra utan alla andras med. Det var häftigt och fint.
Tyvärr blev det för mycket för Disa så hon fick vara inne men hon skötte sig superb.

Vi hamna i säng sent och vaknade tidigt, haha.

Kort och gott: Det var en av de bättre nyårsafton jag varit på, rätt plats på rätt tidpunkt kan man säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback