25/1 -2010[Baskiluskus]

Jag känner mig sjuk. Väldigt jobbigt och inget jag har tid med att vara!

Jag har fått jätte ont i mina armar, vet inte varför. Känns som kroppen bara stängar av sig. Obehagligt, en känsla jag inte kan styra över.
Det är väldigt svårt att arbeta när man har så ont i armarna, jag kan inte lyfta vänsterarmen över brösthöjd och armen ska komma till huvudhöjd. Tror att smärtan tog över och armen domnade bort.
Jag köpte en ny fodersäck till Disa på 20 kg och det, det var inte den enklaste uppgiften idag.
Försök att lyfta en otymplig 20kg klump med en sjuhelsikes smärta i båda armar. Inget som var lätt. Disa såg nog hur ont jag hade för hon gick jämte och kollade till mig hela tiden.

Nu ska jag vila. Orkar inte vara vaken

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallå uppdatering!

2010-01-27 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback