21/7 -2010[Scream, I dare you]

Vi hade jätte kul på SixFlags igår. Som vanligt (som allt annat i USA) var det stort! Det fanns olika avdelningar med 10 olika åkattraktioner i varje del, sen fanns det mega vattenland. Lalandia, släng dig i väggen!

Vi åkte en sådan där typisk amerikans karusell, i trä, (som Balder på Liseberg) har alltid velat åka på en sådan. Både jag och sambon blev besvikna. Det var ju inget att ropa hej för. Jätte ranglig bana, man kände inte de där hoppen när det blir pirr i magen istället slog man sig på kanten på vagnen eller så fick man bygeln i magen. Sabrina hade dock asroligt, och det glädjes vi åt :)

Jag och sambon innan vi ska åka (dagens oufit poser;))

Sabrina efter den första åkattraktionen, hon var skräckslagen när hon åkte.

En typ av "Jukebox" på Liseberg, dock går denna bara runt :(

Två fånar i hatt

En sötboll i hatt

Efter vi åkt "Flumride". Det var ett tema att jag skulle få allt vatten på mig i alla vatten karuseller.

Sabrina fick åka mini-parishjulet själv, hon var såå nöjd.

Lite varstans hade de sådana här som man kunde få kyla av sig. Väldigt smart

Trappan


Kommentarer
Postat av: IDA

Ja det var jätte gulligt av honom =)

Ni ser ut att ha det riktigt roligt.

Ja jag hoppas jag slipper denna smärtan snart.

Kram

2010-07-21 @ 15:21:38
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Sara

Så skoj ni verkar ha det! =) Saknar er massa här hemma!

2010-07-21 @ 19:41:30
Postat av: Jonna

Var det bara ni tre? Vi ska till Liseberg på måndag men jag vågar nog bara på farfarsbilar och kaffekopparna...

2010-07-22 @ 11:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback