4/7 -2010[Bakut och lårkaka]

Hej hallå.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och det skulle inte sitta fel med en kall cider.
För bara någon timma sedan var det kaos (igen) då vi skulle ta in två unghästar.
Från min sidovinkel såg det ut som så här; Jag och Emelie skulle ta in två unghästar och när de är ute ur hagen skulle Emelie stänga grinden efter oss och jag ser hur hennes häst hoppar upp på alla fyra och sparkar bakut och Emelie faller till marken och skriker.
Jag tänker "SHIT, magen" jag var beredd att ta upp mobilen och ringa 112. Springer fram till Emelie och hon tittar upp och säger, jag blev bara chockad.

En kvinna plåstrade om henne och sen kom Martin och hämtade henne. Med andra ord fick jag köra hennes bil hem, hur det gick är en annan historia men kortfattat berättat är växelspaken av.

Kommentarer
Postat av: IDA

Era tokar

2010-07-04 @ 18:37:14
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback