10/3 -2010[Raka av mig håret]

Jag är så trött på mitt hår! Funderar stark på att klippa det kort kort eller raka av mig det.
Det är ju bara i vägen och fastnar och hamnar på ställen det inte ska vara på.

Det är många som vill ha tjock hår, men det finns mer negativt än positivt.

- Det behövs mycket shampoo och balsam, som tar slut fort
- Det tar lång tid att (själv)torka
- Hårtoffsar går inte alltid runt håret
- Det är dyrt att färga håret (hos frisör)
- Det blir fort fett
- Det tar lång tid om man ska platta/locka

Det enda positiva jag kan komma på är att det kan värma öronen om man inte har mössa när det är kallt ute.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du kan även göra flätor som är tjocka och fina som du kan vira runt öronen så du inte fryser. Och skulle du bli himla hungrig så kan du ju alltid smaka lite... Eller nej det är ju bara äckligt förresten.

2010-03-11 @ 08:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback