7/3 -2010[Eko]

God morgon.

Jag har haft funderingar på att lägga ner bloggen totalt, därav inga uppdateringar. Vet fortfarande inte vad jag vill, så ni kan gå in en gång i veckan ;)


När sambon stack till bussen gick jag och Disa på en promenad. Riktigt härligt att gå långt när det är lagom kallt och solen skiner. Hon var riktigt duktig, hon sket i fasanerna och hon ville inte springa efter råddjuren, men hon ville inte heller stanna på komando så hon fick springa och busa på en åker. Jag var helt genomsvett när vi kom hem.

Idag kommer familjen Thimell hit, vet dock inte varför ;)
Snälla busfröken Sara med sitt lilla busfrö ska ta hand om Disa och trötta ut henne när de kommer. Jag vet att både Lilja och Disa vill leka. Det sa Lilja när jag jobbade på ISS i torsdags och fredags.

Nu ska jag städa.

Kommentarer
Postat av: madde

Tycker att du ska fortsätta att blogga:)

2010-03-07 @ 12:29:41
URL: http://ohlssonmadde.blogg.se/
Postat av: jonna

jag vet varför men tänker inte skvallra:)

2010-03-07 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback