18/8 -2011[Hiss och Diss]

Diss:
Jag måste börja med dissen! Jag dissar det folket som tycker det är lämplig att skriva ut på facebook/twitter om hurudant deras sexliv är eller annat snuskigt som inte riktigt hör hemma där då man kanske har sin familj, släkt och vänner som läser det.
Om man vill att andra ska veta finns det faktsikt andra sajter att skriva ut vad man vill göra med en annan person.
Jag vill inte läsa om det, och det är förbannat svårt att låta bli då man skymtar statusen när man scrollar ner för att se vad ens normala vänner har för sig!


Hiss:
Ica i Svenljunga. De har det godaste frallorna man kan köpa.
Hittar ingen annanstans. Så hejja Ica i Svenljunga!

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Håller med du

2011-08-18 @ 08:56:13
Postat av: Anna

Ja visst e det irreterande när folk håller på så där. Varför ska man lägga ut nåt sånt. Jag e inte intresserad av att veta sånt. Diss på sånt.

2011-08-18 @ 08:57:31
Postat av: Emelie o Nova

Haha, sikken tur att du fick dom i morse då ;)

2011-08-18 @ 11:08:32
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback