18/8 -2011[Spring i regnet]


Disa hittade en groda



Jag och Disa tog beslutet att springa idag, men när Disa såg att det regna ångrade hon sig.
När jag sa att hon gärna fick bli hemma men jag skulle ut följde hon med, men hon försökte springa från regnet så det blev inte så bra i början. Då tänkte hon att jag kanske kunde beskydda henne från regndropparna så hon sprang bakom, men då är man tvungen att springa riktigt nära, så jag höll på att smälla till henne med hälarna hela tiden, det funkar ju inte.

Jag sprang en runda som har väldigt bra terräng. Halva biten asfalt, andra halvan med grus som går upp och ner. Mycket bra intervall väg faktiskt.

Kommentarer
Postat av: sofia

va gullig blogg du har!

2011-08-22 @ 23:08:40
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback