13/1 -2011[Hiss och Diss]

Hiss:
Min sambo! Om ni bara visste vad han får stå ut med och som han ställer upp. Han ställer inte bara upp för mig, även för andra. Sen kan man ju tala om det är för att han är för snäll så folk tyvärr utnytthar det eller inte, men han ställer ändå upp. Han finns alltid där för mig, även om det inte är på mina villkor så lyssnar han och han finns där.



Diss:
Nu när det är halt och mycket snö, vet jag att man gärna vill ligga mitt i vägen (där det går) för det känns säkrare. Men när man får möte får man ju faktiskt flytta på sig så man kan mötas på vägen som från början och är en väg med mötande trafik. Men näe då, då ska jag få köra upp i snödrivor eller ut i diken bara för att de ska kunna hålla sig på vägen. Sur jag blir på sådana!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo vi har en viss aning faktiskt...

2011-01-14 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback