13/1 -2011[Pulkdrag]

Åkte till stallet innan för att Disa skulle få dra pulka, glömde vikterna hemma så jag tog en påse med ensilage.
Såg att selen inte satt så bra som den ska, men testade ändå.

Der gick jätte bra, hon tycker det är så kul. Men när jag skulle hoppa på undrade hon varför jag satt i pulkan och kom och satte sig i mitt knä. Haha så dumt det måste sett ut.

När vi närmade oss stallet igen fick hon upp en jäkla fart så jag slängde mig på pulkan och det gick utav bara hejsan. Så jäkla roligt. Få be sambon om att vara draghjälp någon dag.

Hade tänkt filma och ta kort men som sagt det gick utav bara hejsan.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Då är hon välkommen hit och dra mina huliganer om hon vill. Det hade dom tyckt varit roligt. Kom tänka på när vi tolkade från Ida, Martinas lilla B-ponny. Fan vad det gick undan! Eller när du och Christine skulle tolka efter Liqueuer... Det sprang omkring en älg på en åker(vem var det som sa det?)

2011-01-13 @ 13:36:07
Postat av: Freda

Haha, stackars Liqueur. Var inte det han i det gula huset som tyckte han såg ut som en älg med en grön pulka efter sig.



Ni får komma hit så Disa kan dra då:)

2011-01-13 @ 14:52:15
URL: http://fredaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback