29/7 -2011[Multitasking]

är ett ord jag har hört talas om, men inte kan göra.

Jag tycker det är kul att vissa stalkers stannar kvar och i härdig väntar på en uppdatering från mig, även om det bara är en person från många ipadresser.

Håller på för fullt med min bloggflytt, eller rättare sagt designen. Envis som en hjort försöker jag knåpa själv, blir irriterad, skriker massa barnförbjudna ord, slår datamusen hårt i bordet ett par gånger dock hjälper inget av detta och jag tycks inte lära mig det.

Jag kommer så fort jag kommer hem, göra massa inlägg som skulle varit frpn bla tidigare iår.

Får väl mmsblogga lite.

Men håll ut, räddning är på väg

Kommentarer
Postat av: annelie berg

Känner igen mej i frustrationen, haha. Lycka till!

2011-08-01 @ 21:33:34
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback