7/8 -2011[Det efterlängtade besöket]

Det sista stoppet på våran resa var till Löddeköpinge där Madeleine och hennes vovvar bor.
Jag har följt hennes blogg sen 06 och hon är min inspiration, så jag vart väldigt nervös när det började närma sig att åka till henne.
Vi hittade huset, nästan direkt då vi kände igen det från bloggen. Ringde på, mitt hjärta var på väg ut ur öronen,  en väldigt glad och sprallig Madeleine öppnade och mina nerver la sig.
Hundarna busade lite och vi andra fikade och pratade hund. Kunde pratat i evigheter.
Kommer besöka flocken fler gånger.







Stundtals kunde man inte se skillnad på Iris och Disa.

Kommentarer
Postat av: Diana

nä de går inge vidare för mig att se skillnad på dem!

2011-07-08 @ 15:32:34
Postat av: ELIN

Vilka inlägg är borta? =(



Haha älskar den sista bilden

2011-07-10 @ 19:58:35
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback