22/11 -2011[Ensam, igen]

Hade lite svårt att gå upp i morses. Ett varmt täcke och en gosig hund gör det inte lätt att stiga upp.
Men upp tog jag mig för jag tänkte börja klockan 6.
Såg att klockan blev lite för mycket så jag skyndade på. När jag kom till mamma och pappa var klockan 5 i sex och mamma ville ha skjuts, tänkte att det blir perfekt för ingen är på jobbet prick 6.
När jag börjar närma mig tycker jag det ser lite väl mörkt ut, tänkte ävebn att de kanske precis kommit så de inte hunnit tända.
Ingen där. Väntar lite, väntar lite till.
Magen skrek, fettet från håret rann längst kinderna så jag åkte hem och duschade tog mig en macka och passade på att skriva detta inlägget, innan det är dags att ställa sig på parkering och invänta den första arbetsnarkomanen.
Det är lite diss att ingen verkar veta när de ska börja jobba försen de vaknar samma dag.
Bilder tagna med iphonen under en solig promenad förra veckan

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men när ska ni börja jobba? Och när kommer alla andra? Hmmm, vet chefen om detta tro...

2011-11-22 @ 08:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback