1/10 -2011[Höst fika]

I morses gick jag och Disa upp i ottan då vi hade en lekdejt med Jenny och Nikita.
Även då det var ett tag sedan de träffades så var det som det var igår de lekte senast. De busade så gräset yrde. Tog lite bilder, men såklart går det inte föra över dem från mobilen till datan.

När vi hade kommit hem blev det en ny lekdejt, dock bara för två benta. Lisa tog med mig till ett urmysigt fik som låg i gamla stan. Vi tog igen all den tid vi missat då jag flyttat. Ville krypa i hennes snygga outfit så vi gick på stan och försökte ragga upp liknande och det var givetvis slutsålt.

Snart ska jag bege mig hem men före det blir det lite lek med Killroyen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback