30/10 -2011[plötsligt händer det]

På vägen hem tog jag och Disa en kissepaus hos Jonna och Fredric där även våra föräldrar höll hus.
Eftersom Fabian inte kan säga annat än Disa när jag kommer fick jag visa upp henne.

Hon sprang som om hon hade eld i baken. Riktiga tokspring. Så då tyckte pappa att vi skulle låta henne springa mellan oss, så jag fick bli kvar på trädgården och han gick ut på åkern och jävlar vilken fart hon fick.
Hon såg lite ut som en kossa som blivit utsläppt på grönbete med sina glädjehopp och ålande i gräset.
Min skrutta.



Det suger att jag inte kan ladda upp bilder.


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Haha kan tänka mig att hon var lycklig :)

2011-10-30 @ 21:13:23
URL: http://idaochjouline.wordpress.com/
Postat av: Jonna

Och sprang rakt in i häcken med alla snören som håller upp den. Det flög pinnar omkring henne. Där skulle kameran varit med ;)

2011-10-31 @ 09:08:23
Postat av: Diana

Att hon e en kossa kom vi ju på i sommras redan då hon åt en massa gräs=) kul för henne att springa fritt=)

2011-10-31 @ 11:00:17
Postat av: Anonym

Haha såg du det?

Det var väldigt kul. Ett kodiakmoment

2011-10-31 @ 11:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback