17/9 -2011[Fyra hundar och en sjö]

Emelie ringde och berättade att hennes mamma bjöd på fika så jag och Disa åkte dit. Disa, Rocky och Nova ville bara busa så vi begav oss upp till sjön (igen) och gick en låång runda. De första 200-300 metrarna sprang Disa som en jojo fram och tillbaka för att försöka få igång sina medresenärer, men de var mer intresserade av vad som fanns i min fick. Men sen så brötade de loss.

Disa fick till och med ett fnatt och sprang in i en hage. Jag och Emelie stod som frågetecken. Jag blev lite orolig över hur jag skulle få ut henne, men med mycket lockande av köttbullar kutade hon ut i hopp om att inte röra tråden. (Disa har fått sig en rejäl stöt och vill inte gå nära staket med eller utan tråd)

Jag och Emelie gick och pratade om något som blev helt oviktigt när vi såg Nova stå på händer. Vi skrattade så tårarna sprutade, och sen när hon kom upp till oss såg det ut som hon hade krigsmålning. Haha vilken syn.

Ikväll kommer vi korka upp tillsammans med fyra hundar, så länge de inte dricker mer än rekommenderat ska vi nog klara det med.


Bilder kommer sen när jag kan "låna" av Emelie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback