4/9 -2011[Solisen]

Idag har solisen tittat fram. Varit 23 grader varmt och ljummen blåst. Härligt.

Jag och Bina begav oss tidigt till IKEA för att byta ett bordsben som var trasigt. Lite velighet från personalens sida fick vi med oss ett ben hem.
Pga benet har jag ännu inte flyttat in. Mycket kvar att göra.
Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och så blir allt gjort.


Från söndags till i fredags har jag och Disa passat Nova, fick igår ledigt och idag hämtade vi upp henne igen.
Skulle bli en tur runt åne, men efter strul hämtade jag och Bina henne med cykel och cyklade en svänga.
Nova drog och drog och ville till Bina så jag släppte henne och hon sprang jämte Bina hela vägen hem. Bina var helt överlycklig och vi kommer cykla i morgon med, då hon tar Nova och jag tar Disa.


Nu ska jag ta de solande hundarna och sparka lite boll.

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Tack för att du ställer upp <3

2011-09-05 @ 00:35:15
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback