4/4 -2012[Letar motivation]

Ja det har varit tyst här ett tag.
Jag har helt tappat motivation och ork till det mesta.
Rullar runt i en ond cirkel, försöker ta mig ur den om min sambo är den bästa på att hjälpa mig med det!

Igår åkte vi till Svenljunga för att få mig att ladda batterierna. Hälsade på Jonna med familj och Linda med familj och Matt.
Idag ska vi äta och umgås med näst bästaste och hennes karl.

Vi har jätte fint väder här och varmt, så vi åkte till sjön och sparkade boll med Disa. Hon sprang sig blå.
Vid ett tillfälle skulle jag göra en utspark och sträckte min axel. Ja hur gick det till? Jag sparkade ju med benet inte axeln.

Ska ut och städa bilen, eller försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback