9/12 -2012[15 dagar kvar]

Igår upptäckte jag en helt ny söt egenskap av Disa.
 
Vi var hos Diana och på golvet brötade jag med tre hundar och en bebis. Bebis tyckte detta var så kul att han tappade nappen när han skrattade. Skulle fånga denna mellan alla ben men den var borta. Tittade på bebis som inte hade någon napp varken i munnen eller händerna.
Det kommer fram en svart skugga och sätter sig jämte mig, tittar upp och ser att hon har nappen i munnen.
Jag tar den, men då tar hon tillbaka den. Tog tillbaka den igen och tryckte in den i bebis mun, hon började då nosa på den och gick besviket därifrån.
Sötaste jag sett!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gud vad charmig hon är :D Råttan här hemma är precis tvärtom - kommer bäbis/barn nära flyr man fältet ;)

2012-12-09 @ 19:09:43
URL: http://lathundarna.blogg.se
Postat av: Anna

Har bara testat dem inomhus men då är hon helt tokig i den med beefsmak. Men vet faktiskt inte om det skulle ses som något spännande om vi var ute. Får se nästa gång man är ute och tränar med andra vovvar...

2012-12-09 @ 21:32:53
URL: http://nattstad.se/autografsamlare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback