21/2 -2012[Internationella dagen för modersmål]

My name is Inga I'm from Swiden

Kommentarer
Postat av: emma och Loke

Okej, ungefär sen du började arbeta på de nya jobbet med skorna då ? Eller du kanske har jobbat där längre. Jag har inte riktigt koll ;)

Skulle ju precis som vårdcentralen(?) gissa på att de är skorna som är boven. Och inlägg är ju en bra lösning oftast, kanske är de inte rätt utformade? Dom kan ju trots allt se riktigt olika ut.

Sen kanske inte ett inlägg hjälper överhuvudtaget ifall de är hela sulan på din skyddssko som är för hård.



De beror ju lite på hur du känner för de. Jag hade behandlat de med siduro, voltaren eller zon ca 3 ggr dagligen. Vid svullnad haft de högt och duschat de i 20 sek varmt vatten och 20 sek kallt vatten 5 ggr i rad.

Om de hade vart sån smärta som är jobbigast i början men känns lite mindre när man gått lite och rört sig, då hade jag rört mig som vanligt.



Har du möjlighet så borde du nog byta arbetsskor helt och hållet till något som passar dig....

2012-02-21 @ 14:35:14
URL: http://emmaoloke.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback