20/1 -2012[Lösenordsbytardagen]

Jag tänker haka på min bästaste Emelies tanke om 365 foton, alltså  ett foto om dagen.

För övrigt var jag och Disa ute på en utflykt imorses. Vi hade all odds med oss.
Solen sken och värmde över oss. Det var snö ute, härliga minusgrader. Kameran var med och det fanns saker att fota överallt.

Jag hittade en riktigt skattkammarö. Det fanns motiv till höger och vänster, uppåt och neråt. En gammal ö som hade saker att berätta.
Såklart hade jag för lite batteri så kameran dog, men lite bilder blev det.


Men det går inte ladda upp dem just nu. Gah!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej, jag försöker och kämpar på. Denna period har vi bara en tenta vad jag hört så då borde det gå bra :)



Vad bra att den funkade ;)

2012-01-20 @ 17:48:03
URL: http://zandrasundin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback