28/1 -2012[ European Privacy & Data Protection Day]

Idag blev jag av med skidoskulden. Var vidrigt nervös när vi åt frukost och såg backarna, blev inte bättre när jag kom på att för att komma uppåt måste man åka lift.
Provade ut pjäxor och hjälm. Ville lägga mig i fosterställning och skrika.
Tog oss till en liten backe som gick till liftarna. Jag vågade inte åka ner. Fötterna gjorde sjukt ont och mina vänner började slå vad om hur mycket jag skulle ramla och svära.
De kunde bara inte ha rätt. Jag och Emelie tog oss till knappliften där jag genast gjorde bort mig. Trodde man skulle sitta på den och den gav vika och där låg jag på backen och asgarvade. En anställd hjälpte mig och nu skulle jag ta mig ner för barnbacken.
What?! Är detta barnbacken? Den är ju apbrant. Tog mig ner den med massa nudd i backen.

Jag ville ge upp, men då kom killarna och hetsade upp mig till en blå backe.
Sjukt nervös men när jag hoppade av liften blev jag kung i backen. Vad kom det ifrån?
Kör ner och när vi kommit nästan ända ner säger Emelie att det var en röd backe.
Jag är ju kung! Vi åkte den en gång till. När vi kom neråt står resten av ligan och vinkar på mig. Platt som en pannkaka i marken. Hur skulle de tro mig att jag redan är proffs?

Får visa i morgon för nu är jag så bajstrött att jag inte vet vad jag heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback