3/7 -2012[Fresstyle helg]

Det var ju ett tag sedan nu jag var på den kursen men här kommer uppdaten.
 
Jag kom fram till ett myggtätt Ljungskile på fredag kvällen, blev inte mycket gjort mer än att packa in sig i sitt rum och sova.
Lördagen var destomer.
Vi fick lära oss att gå i takt till musik, sedan klappa i takt och sist men inte minst skulle vi kombinera dessa två. Jag som är tondöv och saknar taktkänsla tyckte detta var svårt, med de andra sprang runt och hoppade och gjorde piruetter, medan jag säkert såg ut som en stel gubbe som försökte ta upp tvålen från golvet.
 
Jag fick lära mig och Disa att göra våra övningar lite svårare och roligare. Det var svårt att veta när man kunde avanccera upp.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Vad mysigt ni ser ut att haft! Riktigt lyser sommar!

2012-07-05 @ 08:45:46
URL: http://nagontingstorre.blogg.se
Postat av: Dessi & Teddie :)

Härliga bilder :)

2012-07-08 @ 13:53:49
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback