1/6 -2012[Dålig]

Disa har tärt sig lite konstigt, inte riktigt varit sig själv. Detta har bekymmrat mig.
Igår var hon vek mot mig, ville inte komma och gosa som hon alltid vill. Hade enorma ögon, som hon har när hon är rädd eller exalterad, och hennes kroppsspråk skrek inte glädje direkt.


Hon har även varit väldigt trött, men tänkt att detta beror på att det är fullt ös med dagis.
Idag när vi kom hem la hon sig i sin bädd. Började snart vanka av och an. Släppte ut henne och såg hur det rann ur henne.
Hon la sig i soffan och jag satte mig bredvid henne, hon la sig i en mer avslappnad stil och det kändes tryggt. Rätt som det är börjar hon skaka, typ frosskakning. Jag la en filt på henne och rådfrågade Emelie som tvingade mig ringa veterinär. Medan jag ringde hör jag hur Disa har börjat käka. Jag blev lättad och vet sa att då ska det inte vara någon fara men att jag såklart ska hålla uppsikt över henne.
När vi lagt på kom busen i henne fram och ville kampa med en leksak.
Blev så lättad och glad.
Vill inte att skrutthunden ska bli dålig, vet inte vart jag skulle ta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback