28/6-2012[Lisa-Fisa tar över]

Jorå såatt Freda åkte till Norge igår. Och någon måste ju se till att tomrummet fylls här liksom.
 
Jag sitter just nu och vet inte riktigt hur jag ska tackla min pojkvän. Vi kom hem igår och jag insåg att det gått ännu en dag så dammsugaren stått oanvänd i städskåpet. Jag beklagade mig lite över att jag inte skulle hinna få bort det idag heller, då jag hade hela kvällen fullbokad med extrajobb och träning.
Och baktanken där var ju då att han skulle erbjuda sig att dammsuga, ni vet så som tjejer gör, säger det inte rakt ut, utan vill att killen ska tycka lite synd om tjejen och erbjuda sig.
 
Tror ni han erbjöd sig?
 
Kan säga så här, när jag kommer hem igen möts jag av honom i dörren med ett par tofflor i handen.
 
Min första fråga är:
"-Har du dammsugit så fint så vi måste ha inneskor nu?".
 
Hans svar:
-"Hihi. Nej, jag tog fram dina tofflor, så det blir som att du går på moln!"
 
Behöver jag säga att han hade världens största och nöjdaste leende på läpparna, och ja, jag tyckte det var lite roligt jag med. Så resten av kvällen dansade vi på molnen och spred ut dom ännu mer.
 
Så idag får nog allt dammsugan arbeta ordentligt!
 
Jag tyckte bara det var typ som denna bilden, galet.
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jajamän, så är det. PRECIS SÅ ÄR DET!!

2012-06-29 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback