12/3 -2012[It's, oh so quiet]

Men nä'rå jag lever.
Mår mycket bättre, är dock inte helt frisk och det är irriterande!

Idag har jag och Disa, efter två ärenden i staden, varit i skogen nästan hela ljusa dagen. Jag och sambon hjälpte några kompisar att röja lite.
Disa skötte sig ypperligt, även då hon snegla in i den mörkaste skogen så lyssnade hon på varje nej jag sa.
Sen kom det tre hundar och Disa tyckte de var så tråkiga och konstiga. De var små och med massa päls. Den ena var så lite så det räckte att Disa andades på den så välte han. Istället stod hon och solade i solen och som hon njöt av det.


När vi kom hem åt och drack hon sen däckade hon i sängen och har sovit sen dess. Nyss la hon av världens suck när sambon frågade om hon ville kissa.
Vad härligt det är att ha en sådan nöjd hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback