16/3 -2012[Frontalkrockat]

Klockan ringer 07:57, en mycket pigg kille i andra ändan. Jag kommer med leveransen nu säger han glatt.
Jag går upp och förbereder, sen ser jag en lurvig kille stå på andra sidan grinden. Jag släpper in honom och han är så glad att han inte vet vart han ska ta vägen. Släpper ut Disa och de gör en frontalkrock med varandra och börjar leka som hejsan.

Min tanke var att det skulle vara fint väder idag, men icke! Det blir iallafall brukshundsklubben och någon av våra stränder.


Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Men oj, vad snö ni har kvar!!!

Är det en berner som är med i "krocken"? ;-)

Sv. Du har så himla rätt. Tack för din kommentar



Vad kul att hitta hit. Massor av fina bilder!

Vi ses igen

Susanne

2012-03-16 @ 11:15:51
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback