19/3 -2012[In i dimman]

Igår ville vi till stranden. Ju längre från stan vi kom ju tätare blev dimman. Vi åkte till en liten strand. Disa sket i fall det var dimmit eller inte, hon sprang som en idiot ändå.
Vi gick ganska långt ut innan vi möttes av vatten. Det var mysigt men ändå lite läskigt.
När vi skulle gå tillbaka, fick jag lite panik. Som jag sa så var dimman tät, och vi hittade inte riktigt tillbaka.
Jag såg värsta scenariot att vi skulle få bli kvar där tills dimman lättade och någon kunde rädda oss. Sambon tyckte jag var töntig och nu i efterhand låter det lite märkligt, vad skulle vi få mat ifrån?



Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Vilket skutt!

2012-03-19 @ 10:40:42
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: JOnna

Ja era stackare, dö på en strand i Falkenberg pga tät dimma. Fya!!

2012-03-20 @ 08:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback