29/3 -2012[Awsome]

Denna dagen har varit grym från början till slut!
Började med att jag och Disa tog oss till BK där Jennie och Nikita dök upp strax efter oss som ett kinderägg.
När de åkt gick vi till agilityplanen och körde balanshinder och studs även kontaktfälten.
Filmade men minnet var fullt så det blev ingen film, tyvärr.

Sen var det dags för mig att träna. Tog mig till träningslokalen, skakade som ett asplöv. Skakade som ett asplöv efter träningen med.
Det var grymt kul och uppfriskande. Sambon sa att han inte sett mig med så stora ögon fulla med energi på länge.
Även om jag ville spy vill jag dit igen.
Awsome!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Niceeee!!!

2012-03-30 @ 07:30:17
Postat av: annelie berg

BRA jobbat med träningen där. Det är så skönt när man får den där energikicken!

2012-03-30 @ 09:30:56
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback