21/5 -2012[Mer från rallytävlingen]

Igår tävlade jag och Disa. Det var jätte varmt, vi kom dit tidigare än vad vi skulle gå så resultatet blev en loj och varm hund.

Vi tränade lite, hon gick fint. Började bli nervös då denna rundan skulle avgöra om jag skulle få bli uppflyttad eller inte.
Det blev till slut vår tur. Magen kändes som den skulle vändas ut och in, hjärtat höll på att dunka ut genom öronen. Kom ut på planen, börja tänka för mycket, "hur ska jag ha kopplet", "gick jag slalom där", "missade inte jag en skylt nu", ja men det vanliga. Ser inte Disa utan tycker hon är efter, men på filmen ser man att hon är med.
Kommer till tredje sista skylten, alltså TREDJE sista skylten sen är man i mål och vad gör hundkräket då? Jo hon sätter sig och kissar och därmed blir vi uteslutna.
Hade apan inte kissat hade vi fått en runda med över 90 poäng!
Jag var jätte nöjd ändå och tyckte hon gjorde en bra insats med tanke på värmen. Ska ev följa med ner till Höganäs och tävla med Emelie.






Kommentarer
Postat av: Ida

Det såg jag inte innan nu när jag tittade igen. Va synd. Satan vilka bra poäng :D

Ni tar det nästa gång :D

2012-05-22 @ 14:12:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback