7/11 -2012[Överlevare]

Jag har tänkt skriva om massa roliga saker. Visa er alla härliga bilder jag tagit, berätta om alla fantastiska dagar.
Fast det har ju inte hänt.
Varje dag i ca 3 veckor har varit en kamp. En kamp att överleva dagarna.
Vill inte visa mig ledsen och svag, vill inte heller visa mig tuff och modig. Anstränger mig för att vara som vanligt på jobbet och mot mina underbara kollegor, fast jag helst vill hem och krypa upp i soffan och klandra mig själv.

Jag är arg. Riktigt jävla rå förbannad. På mig själv. Jag har bara mig själv att skylla.
Jag ska hitta mig själv igen. Det kommer bara ta ett litet tag eftersom jag ligger nedslagen igen.
Jag vill fortsätta överleva, jag vill vara en kämpe.
Jag ska nog visa er


Kommentarer
Postat av: Jonna

Japp, det kommer en dag!

2012-11-08 @ 08:07:57
Postat av: annelie

Men neeej!! Allting löser sej till slut jag lovar!! Jag va sjukskriven pga depression hela sommaren, men nu mår jag bättre än nånsin! Vissa grejer tar lite längre tid bara :) KRAM

2012-11-20 @ 21:29:36
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback