18/9 -2012[Bra start på en dag]

Mina dagar brukar börja kl 05. Jag klär på mig, gör frukost, klär på mig och Disa ytterkläder och går en promenad innan jag lämnar henne på dagis sedan åker jag till jobbet.
Men idag blev det lite annorlunda.
När jag skulle lämna av Disa ville hon prompt nosa på trädgården fastän jag sa nej. Men då blev hon så sur och drog till så jag trampa snett och föll handlöst ner på gräsmattan och skrek av smärta.
Ringde till snälla dagisfröken som hjälpte mig upp och skjutsade mig hem.
Nu ligger jag mes foten i högläge med kall handduk på och en snäll och orolig fästman jämte.


Kommentarer
Postat av: annelie

05 är bra! Jag ser till att kliva upp 06 varje dag, men å andra sidan har jag ingen hund (önskar dock att jag hade det!)

2012-09-30 @ 12:53:33
URL: http://recently.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback