10/5 -2013[Varma Skrea]

Jag försöker träna Disa, eller främst mig själv, att kunna ha tramsfia lös på promenader trots att fotisar (fotgängare) går förbi.
 
Hittills har jag kopplat henne och på det sättet har hon, eller jag, fått för sig att det är något som man kan skälla på, eller helt oprovisorisk hoppa fram till och säga "hej klappa på mig".
Så därför är min plan nu att inte koppla henne, vilket har resulterat till olika tendenser hos tramsfia.
 
Vi går inte där det är mycket folk till att börja med, och hon har bara sprungit fram till en person, som tur var var hundmänniska och väldigt förstående.
 
Det är kul att träna något som ger resultat. Detta ger mer resultat än den satans styrketräningen. hitte på fluga!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Fina kort

2013-05-10 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback