29/11 -2013[Burhund]

Jag har fullt upp med plugg och födelsedagsplanering för en kompis så därför ekar det här inne
 

Som många har läst, har jag haft problem med Disa i bilen då hon blivit så otroligt stressad.
Hämtade hem våra gamla bur som inte är säkerhetstestad, men den får duga tills jag hittar en som passar min bil (som tydligen är supersvårt, får nog byta bil).
Men jag har en fråga till er kära hundmänniskor.
 
Vad har ni för saker till er hund i bilen?

Själva har vi
- Sele
- Spårlina
- Flexikoppel
- Extra koppel och halsband
- Täcke
- Ihopfällbar skål
- Klöjveväska med vatten (som jag fyller på med nytt 2 gånger i veckan)
- Handduk
- Filt
- Firstaid kit till hund och människa
- Metallskruv
- Lapp med telefonummer till bekanta om något skulle hända
- Boll

Kommentarer
Postat av: Lisa

Buren, kopplet/selen, ett bandage (öhm?), en skvalpsäker vattenskål, en dunk med vatten och en trubbnosad sax. Och en kong. Tror jag...

2013-12-01 @ 20:44:04
URL: http://lathundarna.weebly.com
Postat av: Ullrika

Jag har ingen hund men kanske kan bidra ändå :) Jag har en uppsättning reflexvästar liggande i bilen, kanske en sån till vovve om ni behöver lämna bilen i mörkret?

2013-12-03 @ 20:55:40
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback