22/10 -2013[Vågar inte gå ut]

Man har hört om skottlossningarna i Malmö och i Göteborg och tänkt fy vad nära det är mig. Snart vågar jag inte gå ut längre.
Idag kommer jag nog inte våga det.
 Bild från HN.se
 
I natt sköts en 27-årig man till döds bara någon kilometer från där jag bor, på en väg jag och Disa brukar promenera.
Det är riktigt obehagligt att vara i en ort där en ordentlig polisutredning görs, och som man inte bara läser om, eller ser på nyheterna.
 
Jag hoppas polisen kan lösa detta snabbt och att man kan känna sig trygg ute, även i mörkret.

Kommentarer
Postat av: annelie

MEN FY!! Usch vad less jag blir. Man törs knappt gå ut nå mer!

2013-10-22 @ 21:54:05
URL: http://recently.se
Postat av: Agata

Så jäkla läskigt! Förstår hur du känner...
Gick en hundpromenad förbi platsen där skottlossningen i varberg var, fick en hemsk ångest och det va ändå åtminstone ett par km hemifrån :/

2013-10-22 @ 22:41:34
URL: http://kufnonsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback