17/9 -2013[Dammar av]

Hejsan hallå.
 
Här ekar det tomt. Är det ens någon som besöker mig längre?
 
Det har stått tomt här nu ett väldigt, VÄLDIGT bra tag, det korta historian bakom det är depression.
Den lite längre än den korta är:
Jag har börjat studera och allt hände så snabbt att jag ännu inte hunnit andas och förstått vad det är jag har gjort.
Sen var det lite på jobbet som gjorde mig väldigt dyster och gav mig negativ energi som jag inte blir av med.
 
Som jag har sagt tidigare är det på något tråkigt sätt lättare att vara negativ än positiv.
 
Så snart jag kommer in i mina nya rutiner hoppas jag att mina tankar blir annorlunda.
 
Men ja! Så här har ni mig
 

Kommentarer
Postat av: Agata

Jag kikar in så gott som dagligen (:

2013-09-17 @ 20:54:06
URL: http://kufnonsens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback