11/1 -2014[Nyårslöften och sånt där]

God fortsättning folket.
 
Nytt år då, hoppas verkligen 2014 slår 2013 med hästlängder. 
 
Nyåret firades med de bästaste, Emelie, Benji och Mange. Vi åt den godaste trerätters på länge, vi rullade fram efter varje rätt.
Emelie och Benji bor i ett ganska ljudisolerat hus, märkte vi när de testsköt tidigare på dagen.
Disa och Nova låg och tuggade på varsitt märgben och var helt inne i det och märkte inte alls vad som försegick utomhus. 
Disa blev dock lite stressad över att vi gick ut och lämnade dom vid 12 slaget, men när jag gick in la de sig på varsin sida och tuggade fridfullt.
 
Sen var det ju det här med nyårslöften. 
Jag brukar inte avge något för jag glömmer av vad det var vid halva februari typ.
Men jag lovade tillsmammans med min systerdotter att inte äta godis, och att uppdatera bloggen mer.
Ja ni ser ju hur bra jag är på att komma ihåg saker.
 

Kommentarer
Postat av: annelie

OMG vilken lycka att komma in här och ha fyra inlägg att läsa!! Haha! Bra nyårslöften tycker jag! Mitt är att hålla mej från godis, chips, läsk osv till tidigast 1/5! Förra året klarade jag strax över 6 månader och min kropp har aldrig mått bättre! Vi gör det tillsammans i år :)

Svar: Ja nu är jag igång igen :)Chips och läsk är en bra idé. Jag följer på dig med det! Nu kör vi :)
fredaom.blogg.se

2014-01-11 @ 23:31:32
URL: http://recently.se
Postat av: Jonna

Mitt nyårslöfte är att inte åka till Azerbadjan!

Svar: Haha! Det är ett mycket bra löfte, men måste vara svårt att hålla, eller?
fredaom.blogg.se

2014-01-12 @ 08:27:19
Postat av: Kim och Hera

Blogga mer är en bra grej ;)!!!!!!

2014-01-12 @ 14:18:19
URL: http://www.herak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback