Babyshower surprise

När jag fick reda på att Emelie vara havande, bestämde jag mig för att ordna en babyshower till henne i hemlighet.
Jag kontaktade två av hennes vänner för att ha med dom, och de var inte sena med att tacka ja.

Det var i slutet på sommaren jag fick reda hennes glada överraksning, vi bestämde att vi skulle hålla det i januari. Men att lyckas få alla inbjudna att vara lediga på samma dag är ingen lätt uppgift speciellt inte heller när huvudpersonen i sin tur planerar en överraskningfest till sin fästman. Så vi bokade om det några gånger och tillslut hittade vi ett datum, igår 12/2.

Medan en av vännerna hjälpte henne att förbereda för mannens överraskningsfest, som var dagen efter, passade vi andra på att pimpa hennes hem med rosa.
 
Vi bjöd på lite lekar.
Ett quiz om födseln, hur stor hennes mage var genom att klippa till ett snöre och så gissade vi på när bebis tittar ut och hur lång och tung hon är.
 
 
 
 
Vi fick reda på att hon var lite besviken på sina vänner för att vi inte fixat något till henne, så det gjorde iallafall mig mer nervös för när hon skulle komma hem. Jag visste hur glad hon skulle bli.
Mycket riktigt. Hennes blick sa allt.
 
 
 
Ber om ursäkt för en del suddiga och oskarpa bilder, jag var sjuk och skakig

Kommentarer
Postat av: linn

Vilken gullig tårta! :D

Svar: Visst är den :) Alla var nöjda med den, och den var super god.
fredaom.blogg.se

2015-02-13 @ 11:25:45
URL: http://goblinn.blogg.se/
Postat av: Jenny Carlsson

Håller med, jättefin tårta! :)

Svar: Den blev jätte bra :)
fredaom.blogg.se

2015-02-16 @ 18:04:42
URL: http://photobyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback